18 de maig 2010

Guanyadors de la IV edició del Concurs de Relats Curts de TMB 2010.

Senyores i senyors, lectors, col·laboradors, passavolants... TMB ja té els guanyadors d'aquesta edició del Concurs de Relats Curts de TMB. Són aquests:

1er Premi: Desconeguts, per Magalí Frappant Bas, àlies Moony.

1a Menció Especial: Mi experiencia, per Juan Arcas Patricio, àlies Visitólogus.

2a Menció Especial: Juntos en el metro, per Salvador Robles Miras, àlies Macondo.


Com veieu, va tot enllaçat als relats de la web original i a continuació els podeu anar comentant als comentaris.

Felicitats a tots tres!! Esperem que tard o d'hora s'animin a entrar al Penúltimo Vagón.

8 comentaris:

  1. Personalment, el que més m'agrada és el "Mi experiencia". Trobo que és original i profund, tot i que no explica cap història sap transmetre la sensació de l'autor. A més de que arrenca un somriure xD.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Felicitats a tos els guanyadors !! Jo vaig llegir els relats finalistes i el relat Naufragi de Montserrat Ramon, em va agradar per les sensacions que transmet i per l'estil narratiu, no cau en tòpics ni et deixa indiferent.

    ResponElimina
  4. Samuel, pots pujar-lo, pots participar. Envieu-me o envieu mails, siusplau! xD

    ResponElimina
  5. I el 1r premi què us ha semblat?
    No us ho creureu! Coneixia la guanyadora d'un curs d'estiu de fa 5 anys, de la qual n'havia perdut la pista! Quan he vist el nom, m'he quedat a quadros!

    ResponElimina
  6. D'acord, pujo el relat "Naufragi" que com us deia em va agradar i el vaig veure com a finalista:
    http://www.relatscurts.tmb.cat/aspx/ca-ES/relat_view.aspx?sid=7077

    El primer premi no diu res nou, Laia i a tots els del bloc, plis, doneu les vostres opinions opinions !!!

    ResponElimina
  7. Tranquils gent, ara em poso a enviar invitacions de colaborador "a diestr i siniestr" xDD.

    ResponElimina
  8. I a pujar-los. Sam, envia'm algun correu si vols ser col·laborador i pujar-ne més dels que vulguis!

    ResponElimina